Ads Top

20 Nisan 2020 tarihinde Cumhurbaşkanı tarafından duyurulan 1 Milyon Yazılımcı projesi için başvuru ve kayıt süreci başladı. 1 Milyon Yazılımcı projesinde çevrimiçi eğitim mantığı ile yazılım eğitimleri ücretsiz olarak verilecek.

Hazine ve Maliye Bakanlığı bünyesinde başlatılan 1 Milyon Yazılımcı projesi ile ilgili detaylar, 21 Nisan'da ilk kez kamuoyuyla paylaşıldı.

Bakanlığın yaptığı açıklamaya göre proje kapsamında genç yazılımcı adayları, BTK’nın eğitim portalı üzerinden eğitim alacaklar. Şu anda 13 kategori içerisinde 46.742 dakikadan oluşan toplamda 31 eğitim videosu hazır durumda. Çevrimiçi eğitim portalında Big Data (Büyük Veri), Block-Chain (Blokzincir), Office programları, Algoritma, Siber Güvenlik Veri Tabanı, Web Programlama ve Oyun Programlama alanlarındaki dersler şu anda ulaşılabilir durumda.


Detaylar ve Haberin Kaynağı :  TIKLAYINIZ


BAŞVURU LİNKİ ! TIKLAYINIZ



İçindeki yazılımcıyı ortaya çıkarma vakti !




Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.